Μην "πετάς τα λεφτά" σοu άδικα: Να γιατί δεν πpέπει να βάζουμε 10 και 20 ευρώ βενζίνη


Μην "πετάς τα λεφτά" σοu άδικα: Να γιατί δεν πpέπει να βάζουμε 10 και 20 ευρώ βενζίνη


Διαφ.



Ο λόγος που δεν πρέπει να βάζετε 10 και 20 ευρώ βενζίνη

Πονοκέφαλο προκαλούν στους καταναλωτές οι συνεχόμενες αυξήσεις των τιμών στα καύσιμα. Με την ακρίβεια να χτυπάει παντού, πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν να βάζουν 10 και 20 ευρώ βενζίνη συχνά παρά να φουλάρουν το ρεζερβουάρ. Ωστόσο, αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος.

Η βενζίνη είναι ένα προϊόν με περιορισμένη διάρκεια ζωής. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση χωρίς να χάνει σε ποιότητα από τρεις μήνες έως και έναν χρόνο. Οι παράγοντες που την επηρεάζουν είναι το κατά πόσο εκτίθεται σε φως και αέρα. Έχει σημασία το πόσος αέρας υπάρχει μέσα στο ρεζερβουάρ, κάτι που σημαίνει λιγότερη βενζίνη. Σε περίπτωση που υπάρχει αρκετός αέρας, τα πτητικά συστατικά της βενζίνης που είναι σημαντικά για την κρύα ανάφλεξη διαφεύγουν σταδιακά από την δεξαμενή, γεγονός που την καθιστά βαρύτερη και με μειωμένη ποιότητα στην ανάφλεξη.

Μία άλλη διαδικασία που γίνεται σε μακρά αποθήκευση της βενζίνης είναι η οξείδωση. Οι ακόρεστες ενώσεις του καυσίμου, οι ολεφίνες, αντιδρούν με το οξυγόνο του αέρα, σχηματίζοντας διάφορα οξέα αλλά και πολυμερή που δεν είναι διαλυτά στο καύσιμο. Αυτή η «λάσπη» που σχηματίζεται μπορεί να φράξει αντλίες, δημιουργώντας πρόβλημα στον κινητήρα.

Γιατί δεν πρέπει να βάζουμε 10 και 20 ευρώ βενζίνη;

Άρα όσο περισσότερος είναι ο αέρας στη δεξαμενή, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος οξείδωσης. Αυτό σημαίνει ότι η οδήγηση με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ βενζίνης για μεγάλο χρονικό διάστημα αυξάνει σημαντικά την γήρανση της βενζίνης και τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτή.

Οπότε το καλύτερο είναι να έχουμε πάντα το ρεζερβουάρ γεμάτο για να κρατάμε μακριά τον αέρα από την βενζίνη. Το κόστος είναι μεγάλο πλέον, αλλά σίγουρα πολύ μικρότερο από τις βλάβες που θα κληθεί να πληρώσει ο οδηγός όταν θα χρειαστεί να εκκινήσει και πάλι το όχημά του.


Πηγή

Διαβάστε επίσης: