Με το ποσό των 380 ευρώ φαίνεται ότι κοστολογείται η χρήση της Ακρόπολης για διαφήμιση παπουτσιών ή τουλάχιστον τόσα έδωσε η διαφημιστική εταιρεία στην οποία απευθύνθηκε η γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών και γέμισε χθες τον αττικό ουρανό με drones.
O χώρος παραχωρήθηκε από τη διοίκηση του Ζαππείου και παρά το γεγονός ότι το πρότζεκτ είχε γνωστοποιηθεί από τα τέλη Απριλίου το υπουργείο Πολιτισμού και η Λίνα Μενδώνη θυμήθηκαν ότι πρέπει να δουν τι συνέβη και να αποδοθούν ευθύνες μετά το σάλο που προκλήθηκε στα social media.
Μάλιστα το άκαμπτο υπουργείο ανακοίνωσε ότι πρόκειται να κατατεθούν και μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου.
Στο σχετικό έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια και έφερε πρώτη στη δημοσιότητα ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «Πριν», φαίνεται η εταιρεία DRNS Show Experience IΚΕ να είχε υποβάλλει αίτημα για την παραχώρηση «200 τ.μ. εξωτερικού χώρου στο πλάι του Ζαππείου Μεγάρου στις 15 Μαΐου 2025, για την διεξαγωγή drone show για λογαριασμό της εταιρίας Essence mediacom σχετικά με την προώθηση προϊόντος της Adidas Hellas. (μίσθωμα 380,00 €)».
Μάλιστα στη συνέχεια υπάρχει και η έγκριση από την πλευρά της διοίκησης για το διαφημιστικό show πάνω από την Ακρόπολη.
«Το Δ.Σ. της Ε.Ο.& Κ. ομόφωνα αποφασίζει όπως εγκρίνει την παραχώρηση 200 τ.μ. εξωτερικού χώρου στο πλάι του Ζαππείου Μεγάρου στις 15 Μαΐου 2025 στην εταιρεία DRNS Show Experience IKE, για την διεξαγωγή drone show για λογαριασμό της εταιρίας Essence mediacom σχετικά με την προώθηση προϊόντος της Adidas Hellas και εξουσιοδοτεί τον Πρόεδρο για την υπογραφή του σχετικού συμφωνητικού», σημειώνεται χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης:
Νέα ηλεκτρονική απάτη μέσω email: Τι να προσέξετε για να μην σας αδειάσουν τον τραπεζικό λογαριασμό